06/10/2010

tak wyglądam















3 comments:

  1. te oba mi się bardzo podobają. górny bez pająka. jest tu takie skupienie jak w wielu portretach fridy kahlo.
    na nowolipki ja chodzę na razie tylko w soboty (czasu nie ma), do pracowni marka ejsmonda. ale tu jest aż przepełnione i trudno jest się wcisnąć, możesz próbować na początkach miesięcy, bo a nuż ktoś zapomni zapłacić. ja będziesz się próbować zapisywać to najlepiej do ejsmonda. nie do wiesi, ostatnio słyszałem, że ta jest zła.

    hej

    ReplyDelete
  2. dzięki. już zresztą ktoś mi mówił o obserwacji a la frida.

    ReplyDelete
  3. jak się podobają plakaty, to może przyjdziesz na koncert? to to nie do końca koncert, to część tajemniczych wydarzeń, jakie odbędą się 12.XI. poza koncertem zapraszam na 12:00 pod kolumnę zygmunta na demonstrację przeciwko demonstracjom, a na 14 na patelnię, bo odbędzie się przepychanie pałacu kultury. i sprowadź jak chcesz jak najwięcej ludzi, będzie fajnie. pa

    ReplyDelete